Iranian Agriculture News Agency

جامعه کشاورزی و عشایری آذربایجان شرقی مشارکتی پرشور در انتخابات خواهد داشت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به مشارکت پرشور و همیشگی جامعه کشاورزی و عشایری در انتخابات و صحنه‌های تاریخی دیگر، گفت: جامعه کشاورزی و عشایری ۱۱ اسفند ماه نیز با آگاهی بالا، مشارکتی پرشور در انتخابات خواهد داشت.

جامعه کشاورزی و عشایری آذربایجان شرقی مشارکتی پرشور در انتخابات خواهد داشت

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  اکبر فتحی در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این‌که انتخابات، سرنوشت ملت‌مان را تعیین می‌کند، بیان کرد: آنقدر در جامعه کشاورزی و عشایری آگاهی وجود دارد که همواره می‌خواهند خودشان، سرنوشت‌شان را تعیین کنند و همیشه نیز میزان مشارکت در این قشر بالای ۹۰ درصد بوده است.

وی ادامه داد: اطمینان داریم که مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان مانند سال‌های قبل، بالای ۹۰ درصد خواهد بود تا به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک بگویند و در سرنوشت خود مشارکت کنند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بیان کرد: جای خوشحالی دارد که مردم با شوق فراوان در این جشن ملی حضور یافته‌اند که البته این حضور، پیام دارد، این حضور پرشور مردم بزرگترین مسئولیت را برای مسئولان ایجاد می‌کند که بدانند مردم پای کار هستند و مسئولان هم باید بیش از پیش پای کار باشند.

فتحی افزود: با وجود تلاش دشمنان برای مایوس کردن مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی، مردم فهیم با حضور خود نشان می‌دهند که متوجه هستند انقلاب به راحتی به دست نیامده است که به راحتی از دست برود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید