Iranian Agriculture News Agency

دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با جانبازان سرافراز جنگ تحمیلی

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با جانبازان سرافراز بستری در بیمارستان تخصصی اعصاب و روان فجر تبریز دیدار کرد.

دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با جانبازان سرافراز جنگ تحمیلی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در این دیدار ضمن عیادت از جانبازان سرافراز دفاع مقدس از رشادت‌های آنها در جنگ تحمیلی تجلیل کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

وی در این دیدار با بیان اینکه جانبازان جنگ تحمیلی سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند، افزود: مدیران باید با تلاش و کار جهادی و کوشش برای آبادانی و سرافرازی کشور، دین خود را به این قشر از جامعه ادا کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از جانبازان به‌‌عنوان تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی نام برد و گفت: جانبازان باعث افتخار کشور هستند و همت آنها باید به نسل جوان منتقل شود. جامعه، مدیون ایثار و از خودگذشتگی جانبازان است.

فتحی ادامه داد: جانبازان اسناد زنده‌ای از مجاهدت و ایثارگری و اسوه‌های ایمان، ایستادگی و رشادت هستند که حقیقت این ایمان، وصف مبارک شهید زنده را برازنده قامت صبر و ایثار آنها می‌کند.

وی یادآور شد: جانبازان با تکیه بر فرهنگ ایثارگری در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایستادگی کردند و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و جوانان ما امروز باید با الگوگیری از جانبازان، فرهنگ ایثارگری را در خود نهادینه کرده و از ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم ویدیو: 36.84M | مدت زمان ویدیو: 00:05:01
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید