Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت دهه فجر؛

افتتاح شرکت نانوگام مهر در شهرستان آذرشهر

به مناسبت دهه فجر، شرکت نانوگام مهر (تولید کننده انواع ژلاتین و حلال خوراکی) در شهرستان آذرشهر افتتاح شد.

افتتاح شرکت نانوگام مهر در شهرستان آذرشهر

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، این واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی شهید سلیمی با حضور جمعی از مسئولان استان آذربایجان شرقی، شهرستان آذرشهر و بخش ممقان به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم، رحیم مهردادی سرپرست معاونت بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان، فرامرز افشانی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان، محمودیان فرماندار و شمار زیادی از مسئولان شهرستان حضور داشتند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آذرشهر طی سخنانی ضمن تبریک ایام دهه فجر اقدام‌های حمایتی در ایجاد واحدهای صنایع تبدیلی را تشریح کرد.

 حسن علیوند گفت: شرکت نانوگام مهر دارای ۶۰۰ تن ظرفیت تولید سالانه، دو هزار و 300 مترمربع سطح زیر بنا، ۳۲۵ میلیارد و ۴۸۷ میلیون ریال سرمایه ثابت، ۱۵۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال ارزش ماشین‌آلات داخلی است که به‌صورت مشارکتی و با ظرفیت اشتغال ۳۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

شمسعلی محمودیان فرماندار و رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان با اشاره به سیاست‌های دولت در حوزه صنعت، تولید و کسب و کار و بیان ضرورت توسعه صنایع با استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها گفت: دانش‌بینان‌ها می‌توانند به‌عنوان حلقه و اصل دانشگاه و صنعت در حوزه تحصیل و کسب و کار نقش آفرین باشند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید