Iranian Agriculture News Agency

اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای خبازی در شهرستان اسکو

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسکو از اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای خبازی در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای خبازی در شهرستان اسکو

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، ابوالفضل فرشبافیان در بازدید از نانوایی‌های شهرستان اسکو بیان کرد: مسیر تولید آرد از کارخانجات و تحویل به نانوایی‌ها و تولید نان و تحویل به مشتری مورد پایش قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود با اجرای دقیق این طرح دست دلالان و سودجویان از این سرمایه گران‌بها کوتاه شود.

وی اجرای طرح مذکور را موجب افزایش رضایت‌مندی مردم دانست و افزود: این طرح به‌منظور بررسی نحوه عملکرد سیستم کنترل نانوایی‌ها و برای جلوگیری از تخلفات احتمالی عرضه خارج از شبکه آرد و نان در نانوایی‌ها اجرا می‌شود.

فرشبافیان بر جلوگیری از هرگونه تنش در بازار تاکید کرد و ادامه داد: واحدهای خبازی ملزم به پخت سهمیه روزانه خود و همکاری همه جانبه با بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی و سایر گروه‌های مجاز بازرسی اعم از بازرسان تعزیرات حکومتی، اتحادیه نانوایان، شبکه بهداشت محیط و نماینده فرمانداری هستند.

 فرشبافیان بر لزوم نظارت مستمر بر نحوه عرضه و پخت نان تاکید و گفت: اکیپ‌های نظارتی و بازرسین کیفیت پخت نان، کیفیت آرد، تراکنش‌های دستگاه‌های کارتخوان، وزن چانه و مسائل بهداشتی نانوایی‌ها و انبار آرد آن‌ها را مورد بازدید و ارزیابی قرار می‌دهند.

فرشبافیان بر لزوم طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای خبازی که کم‌فروشی و یا تعطیلی خودسرانه دارند تاکید کرد و گفت: رعایت ساعات پخت، عرضه خارج از شبکه، رعایت بهداشت و حفظ کیفیت نان از جمله موارد مورد نظر در بازرسی  از  واحدهای خبازی شهرستان است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید