Iranian Agriculture News Agency

افزایش ۳۶ درصدی توزیع کود کشت پاییزه در آذربایجان شرقی

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان شرقی از افزایش ۳۶ درصدی توزیع کود در استان نسبت به سال گذشته در فصل کشت پاییزه خبر داد.

افزایش ۳۶ درصدی توزیع کود  کشت پاییزه در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، صادق نادری در جلسه‌ای که به مناسبت آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با حضور سرهنگ اعلم شاهی فرمانده بسیج کارمندی حوزه پنج شهید کسائی و فرماندهان پایگاه‌های ادارات این حوزه در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شده بود، با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأمین ۹۰ درصد کود مورد نیاز کشور تولید داخلی است و ایران جزو پنج کشور اول تولید کود اوره در جهان است.

وی به برگزاری شکوهمندتر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این زمان حساس تاکید کرد و ادامه داد: می توان با تبیین کارهای انجام شده در تمامی دستگاه‌های اجرایی و اطلاع‌رسانی به مردم از سیاه نمایی و مایوس کردن آنها از انقلاب جلوگیری کرد.

نادری با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور حداکثری را باعث شکست نقشه‌های شوم استکبار جهانی در راس آن آمریکا دانست.

فرمانده حوزه بسیج کارمندی شهید کسائی نیز با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر به برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در تمام حوزه‌های بسیج کارمندی و برنامه‌های متنوع این حوزه در برگزاری جشن انقلاب اشاره کرد.

سرهنگ اعلم شاهی همچنین به حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز  تاکید کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید