Iranian Agriculture News Agency

طرح حمایتی بخشودگی بدهی کشاورزان آذربایجان شرقی

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از بخشودگی عام شش درصد وجه التزام بدهی کشاورزان خبر داد.

طرح حمایتی بخشودگی بدهی کشاورزان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، نادر نقیلی بیان کرد: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و پاس داشت ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی براساس مصوبه شماره هشت، سوم بهمن سال 1402 هیات مدیره بانک کشاورزی و برای حمایت از تولید و مساعدت به رفع بخشی از مشکلات مالی مشتریان بانک کشاورزی، کل 6 درصد وجه التزام بدهی جرایم دیرکرد بدهکارانی که تا پایان سال ۱۴۰۲ نسبت به تسویه نقدی مطالبات خود اقدام کنند به‌صورت ویژه مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

وی از تمامی استفاده کنندگان از تسهیلات بانکی و تولید کنندگانی که بنا به هر دلیلی تاکنون امکان تسویه بدهی در سررسید مقرر برایشان در بانک کشاورزی میسر نشده است دعوت کرد با مراجعه به شعبه اخذ تسهیلات خود از فرصت مهیا شده برای رفع بخشی از مشکلات بانکی بهره‌مند شوند.

نقیلی گفت: امیدواریم با یاری خداوند در این ایام پایانی سال با بهره‌مندی حداکثری از طرح حاضر با تعیین تکلیف بخشی از مشکلات مالی تولیدکنندگان زحمت کش در اقصی نقاط استان پهناورمان فرصتی برای احیای واحدهای تولیدی خرد و کلان مهیا شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید