Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی خبر داد:

تبدیل شرکت کشت و صنعت آذربایجان خاوری به قطب تامین گوشت مرغ کشور

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: شرکت کشت و صنعت آذربایجان خاوری به زودی به مهم‌ترین قطب تامین گوشت مرغ کشور تبدیل خواهد شد.

تبدیل شرکت کشت و صنعت آذربایجان خاوری به قطب تامین گوشت مرغ کشور

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حیدر فتح‌زاده در حاشیه بازدید از شرکت کشت و صنعت آذربایجان خاوری در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: این شرکت نمونه‌ای از یک زنجیره ارزش بهم پیوسته در کشاورزی صنعتی است.

وی افزود: کشت و صنعت آذربایجان خاوری که در شهرستان شبستر واقع شده دارای مجموعه‌های گاوداری، گوسفندداری، مرغداری گوشتی و تخمی و خط تولید انواع محصولات صنایع غذایی است.

فتح زاده گفت: این شرکت از آخرین تجهیزات پیشرفته مبتنی بر فناوری بهره‌مند بوده و از ۱۰ بخش مجزای مرغداری که در هر بخش ۲۴ سالن با مساحت هزار و ۸۰۰ متر و ظرفیت تولید ۶ میلیون تخم مرغ در هر دوره برخوردار است و به زودی به مهم‌ترین قطب تامین گوشت مرغ کشور بر اساس استانداردهای مرتبط تبدیل خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، در عین حال خاطرنشان کرد: بیش از ۱۶ هزار نفر در شرکت کشت و صنعت آذربایجان خاوری به فعالیت مشغول هستند و در سال جاری بیش از ۸.۵ همت برای ساخت و تجهیز بخش‌های روغن کشی، مرغداری، سیلوی غله و ... سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید