Iranian Agriculture News Agency

کارکنان مدیریت امور اراضی در خط مقدم تأمین امنیت غذایی قرار دارند

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با ارسال پیامی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان امور اراضی تاکید کرد: کارکنان مدیریت امور اراضی در خط مقدم تأمین امنیت غذایی قرار دارند.

کارکنان مدیریت امور اراضی در خط مقدم تأمین امنیت غذایی قرار دارند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، متن کامل پیام داداش نصیری به شرح زیر است:

«بی شک یکی از بسترهای اصلی تحقق بند 6 سیاستهای کلی برنامه هفتم ابلاغی رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در خصوص امنیت غذایی و الگوی کشت، مدیریت زمین و به خصوص صیانت از اراضی کشاورزی است که باعث پایداری در چرخه تولید و امنیت غذایی کشور می‌شود یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و ضامن امنیت دفاعی و امنیت منطقه‌ای ایران خواهد بود.

باید خاطرنشان سازیم که زمین به عنوان بستر تولید محصولات کشاورزی را نباید به بهانه توسعه سایر بخش‌ها از بین برد. حفاظت و صیانت از این اراضی ارزشمند به عنوان سرمایه ملی نسل‌های آینده، تنها با همکاری و مساعدت سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان امکان‌پذیر خواهد بود. سازمان امور اراضی کشور از جمله ارگانهای موثر جمهوری اسلامی ایران در راستای حمایت از روستاییان، کشاورزان، رشد و بالندگی کشاورزی و توسعه اقتصادی کشور بوده و بدون تردید تحقق سیاست‌های دولت مردمی و خدمتگزار برای حفظ، یکپارچگی، توسعه و ساماندهی اراضی کشاورزی، مرهون اقدامات دلسوزانه، جهادی، تعهد و تخصص تک تک همکاران امور اراضی است.

مدیریت امور اراضی استان آذربایجان شرقی به صورت پویا در راستای حفظ اراضی کشاورزی، واگذاری و توسعه اراضی و ساماندهی و تثبیت مالکیت اراضی، کاداستر، رفع تداخلات و ... در جهت مدیریت بر اراضی کشاورزی و توسعه و ساماندهی اراضی در حال فعالیت بوده و در مسیر برخورد با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی از خطای هیچ فرد و نهادی چشم‌پوشی نمی‌کند.

اینجانب هفتم بهمن ماه سالروز تأسیس سازمان امور اراضی و قرار گرفتن در آستانه دهه مبارک فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی را به همه همکاران و کارکنان خدوم و زحمت‌کش مدیریت امور اراضی استان آذربایجان شرقی که پیشگامان خط مقدم تأمین امنیت غذایی کشور بوده و با مسئولیت پذیری خود  همواره می کوشند تا در سیر حرکت سازمان به سوی چشم اندازهای تعیین شده، نقش مؤثری ایفاء کنند، تبریک عرض کرده و توفیق روز افزون عزیزان در ارائه خدمات شایسته به مردم را از درگاه ایزد منان خواستارم.»

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید