Iranian Agriculture News Agency

مشارکت در انتخابات یک اصل خدشه ناپذیر در نظام جمهوری اسلامی است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: مشارکت در انتخابات یک اصل خدشه ناپذیر در نظام جمهوری اسلامی است.

مشارکت در انتخابات یک اصل خدشه ناپذیر در نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، شهرام شفیعی در دومین جلسه کمیته ارتقاء مشارکت مردم در انتخابات در محل اتاق جلسات سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: این یک واقعیت است که حضور در انتخابات برای همه مردم سودمند است و عدم حضور باعث زیان دیدن مردم خواهد شد و ما باید این واقعیت را برای همگان تبیین کنیم.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر شرکت در انتخابات به‌عنوان یک اصل خدشه ناپذیر، گفت: انتخابات یک فرصت اجتماعی است و علی‌رغم مشکلاتی که وجود دارد باید همه در کنار هم حضور پرشوری در انتخابات داشته باشیم.

شفیعی بر لزوم استفاده از ظرفیت تشکل‌های بخش کشاورزی، سازمان‌های تابعه و همه زیرمجموعه‌های سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در افزایش مشارکت در انتخابات تاکید کرد و گفت: جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و فعالیت‌های کمیته روستایی و عشایری دهه فجر فرصت مناسبی است تا اهمیت شرکت در انتخابات تبیین شود و در سایر برنامه‌ها نیز بخشی از زمان جلسه به سخنرانی اختصاص یابد تا حساسیت حضور مشارکت حداکثری تبیین شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ایالات متحده آمریکا امروز تلاش می‌کند تا به هر صورت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در منطقه تضعیف کند و تلاش آنها در انتخابات نیز این است که مشارکت مردم را کاهش دهند.

شفیعی بر لزوم فعال شدن شبکه برکت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی برای تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات تاکید کرد و گفت: باید برنامه‌هایی در این زمینه تولید و پخش شود تا اهمیت این موضوع تبیین شود.

وی بر حفظ بی طرفی مدیران دولتی در انتخابات تاکید کرد و افزود: برنامه ما افزایش مشارکت مردم است و هیچ فعالیتی در خصوص موافقت یا مخالفت با نامزدهای انتخاباتی قابل قبول نخواهد بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به آیات نورانی قرآن کریم که سرنوشت هرقوم به دست خودشان رقم می‌خورد، یادآور شد: مشارکت و حضور مردم در صحنه جزو بهترین سرنوشت‌های یک ملت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید نجفی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات پیش رو نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی و باعث ناامید کردن دشمنان این نظام خواهد شد. بنابراین از اقشار مختلف مردم خصوصا بهره‌برداران و فعالان حوزه کشاورزی درخواست دارم حضوری دشمن شکن در انتخابات 11 اسفند داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید