Iranian Agriculture News Agency

کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی حمایت می‌شوند

قائم مقام وزیر و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از مجموعه کشت و صنعت خاوری در شهرستان شبستر بازدید کرد.

کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی حمایت می‌شوند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، کاظم خاوازی در این بازدید که اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و و محمد خالدی مدیرکل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی نیز حضور داشتند از تعدادی از پروژه های در حال احداث این مجموعه بازدید کرد.  

طرح احداث کارخانه گلوکز و نشاسته، طرح احداث کارخانه روغن کشی، طرح احداث‌ کارخانه تصفیه روغن گیاهی، طرح احداث زنجیره تولید گوشت مرغ از مرغ اجداد تا توزیع مویرگی، طرح توسعه مرغداری صنعتی تخم گذار، طرح توسعه گوسفندداری صنعتی، طرح توسعه گاوداری صنعتی شیری و گوشتی، طرح احداث گلخانه صنعتی هیدروپونیک مدرن، پایانه صادراتی تبریز با هدف صادرات محصولات کشاورزی استان طرح‌های مجموعه کشت و صنعت خاوری است که در حال احداث هستند.

قائم مقام وزیر و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی حمایت می‌شوند، گفت: باید مشکلات سرمایه‌گذاری را احصاء و مسیرها را در خصوص سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی هموار کنیم.

خاوازی بر لزوم جذب سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود: ظرفیت‌های خوبی برای توسعه بخش کشاورزی در استان آذربایجان شرقی وجود دارد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید