Iranian Agriculture News Agency

ارائه 170 هزار خدمت رایگان در اردوهای جهادی دامپزشکی آذربایجان شرقی

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی از ارائه 170 هزار خدمت رایگان در اردوهای جهادی دامپزشکی آذربایجان شرقی در هفته بصیرت خبر داد.

ارائه 170 هزار خدمت رایگان در اردوهای جهادی دامپزشکی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، یحیی شیری پور بیان کرد: در هفته بصیرت با همت و مساعدت جهادگران دامپزشکی، خدمات رایگان دامپزشکی در مناطق صعب‌العبور، به روستاییان ارائه شد.

وی افزود: در این اردوهای جهادی عملیات واکسیناسیون، سم‌پاشی بدن دام و مراکز نگهداری دام، تشخیص و درمان و کلاس‌های آموزش و ترویج به‌صورت رایگان در پیشگیری از بروز بیماری‌های دام و طیور انجام شده است.

شیری پور توضیح داد: در جریان رزمایش‌های جهادی هفته بصیرت، 20 اکیپ در قالب 55 نفر همکار بخش دولتی و بخش خصوصی در 14 شهرستان استان آذربایجان شرقی و در 62 روستا  خدمات رایگان ارائه کرده‌اند و در این میان تعداد 17 هزار رأس دام و 130 هزار مترمربع اماکن دامی سم‌پاشی و ضدعفونی شدند.

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی یادآور شد: همچنین میزان 27 هزار رأس دام مورد واکسیناسیون قرار گرفتند، 300 مورد ویزیت و درمان رایگان دام انجام شد و 30 مورد کلاس‌های آموزشی و ترویجی در روستاهای هدف برگزار شد که درمجموع نزدیک به 170 هزار خدمت رایگان در مناطق صعب‌العبور را ثبت کرده است.

وی امیدآفرینی در مناطق محروم را جز اولویت‌های برگزاری اردوهای جهاد دامپزشکی برشمرد و از زحمات تمام همکاران سخت‌کوش دامپزشکی استان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید