Iranian Agriculture News Agency

راه‌اندازی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در شهرستان مراغه

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مراغه گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان مراغه و عجب شیر، اولین صندوق شهرستانی استان آذربایجان شرقی، به‌عنوان مجموعه‌ای غیردولتی به زودی و با مشارکت بهره‌برداران بخش کشاورزی در شهرستان مراغه آغاز به فعالیت می‌کند.

راه‌اندازی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در شهرستان مراغه

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سعید خیراندیش بیان کرد: تامین 51 درصد منابع مالی این صندوق از سوی بهره‌برداران و 49 درصد مابقی از طرف دولت انجام می‌شود.

وی توضیح داد: پرداخت سریع و آسان تسهیلات ارزان ‌قیمت به بهره‌برداران حقیقی و حقوقی بخش کشاورزی با کمترین پیچیدگی، صرف وقت و رفع بخشی از معضل تولیدکنندگان در زمینه ارائه وثیقه‌ها و تضمین‌های مالی از طریق پرداخت تسهیلات به‌صورت تضامنی و مبادله تفاهم‌نامه با بانک‌های دیگر از اثرات فعالیت این صندوق است.

خیراندیش اضافه کرد: حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی در مواجهه با موارد بحرانی و کمک به جبران خسارات بلایای طبیعی در برداشت محصولات باغی را می‌توان از موثرترین مزایای شکل گیری و فعالیت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در باغ شهر مراغه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شکل گیری صندوق توسعه حمایت از بخش کشاورزی با تشکیل مجمع عمومی، انتخاب هیات مدیره، بازرس و رئیس هیات مدیره خواهد بود، ادامه داد: انجام کار در این صندوق بر اساس مصوبات هیات مدیره که از پیکره بهره‌برداران هستند انجام خواهد شد.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مراغه، از تمام تولیدکنندگان و بهره‌برداران حقیقی و حقوقی بخش کشاورزی شهرستان‌های مراغه و مسئولین امر، علی‌الخصوص نماینده شهرستان‌های مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی و معاونت استاندار و فرماندار مراغه که متحمل زحمت شده‌اند تقدیر و تشکر کرده و از آنان خواست در راه‌اندازی این صندوق که با هدف ارتقای سطح کشاورزی شهرستان صورت می گیرد همکاری و همراهی کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید