Iranian Agriculture News Agency

تحقق 53 درصدی برنامه کشاورزی قراردادی تعاون روستایی آذربایجان شرقی

مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی گفت: با تلاش تعاون روستایی آذربایجان شرقی 53 درصد از برنامه ابلاغ تعهدی کشت قراردادی مدیریت تعاون روستایی استان محقق شده است.

تحقق 53 درصدی برنامه کشاورزی قراردادی تعاون روستایی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر رنجگران با اعلام این مطلب گفت: استان‌های کردستان، خوزستان و آذربایجان شرقی بیشترین سطح ابلاغی کشاورزی قراردادی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت کشت قرار دادی در استان آذربایجان شرقی افزود: با تلاش‌هایی که شده تا 21 دی ماه، دو هزار و 521 قرارداد تایید شده در سطح استان توسط کشاورزان با سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران انجام شده است.

رنجگران توضیح داد: در این طرح هشت هزار و 529 هکتار از اراضی گندم دیم و آبی خود را زیر پوشش کشت قراردادی قرار دادند که این مهم بدون تلاش همکاران این مجموعه و همه همکاران تعاون روستایی و جهادکشاورزی شهرستان‌ها امکان پذیر نبود.

وی تعهد مدیریت تعاون روستایی استان را در مجموع دو محصول گندم و کلزا 16 هزار و 200 هکتار عنوان کرد و ادامه داد: در این زمان محدود تاکنون 53 درصد این تعهد محقق شده است که نوید بخش موفقیت شبکه تعاون روستایی استان در این طرح بوده و همچنان با حضور عوامل شبکه تعاون روستایی در تعاونی‌ها و مراکز خرید ادامه خواهد داشت.

مدیر تعاون روستایی استان با اشاره به ظرفیت‌های بالای شبکه تعاون روستایی آذربایجان شرقی، میزان خرید گندم در سال جاری را بیش از 58 هزار تن عنوان کرد و یادآور شد: شبکه تعاون روستایی به واسطه سابقه و ظرفیت‌های مستعد خود در زمینه خدمت رسانی به مردم همواره در سخت‌ترین شرایط ممکن در حال خدمت رسانی به مردم است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید