Iranian Agriculture News Agency

رئیس کارگروه کمیته روستایی و عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی منصوب شد

معاون امور فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی در حکمی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی را به‌عنوان رئیس کارگروه کمیته روستایی و عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی منصوب کرد.

رئیس کارگروه کمیته روستایی و عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی منصوب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حسنعلی خوئینی خطاب به حجت‌الاسلام و المسلمین مجید نجفی آمده است:

«انقلاب اسلامی ایران در آستانه ورود به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند خود، یادآور حماسه ای است که با حضور چشمگیر آحاد ملت و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و جانفشانی شهدای گرانقدر توانست نظام وابسته ستم شاهی را سرنگون و نظام مقدس جمهوری اسلامی را که سرشار از برگهای زرین و درخشان است پدید آورد. لذا با عنایت به تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس کارگروه کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی منصوب می کنم.

امید است با استعانت از خداوند سبحان، پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همکاری و همدلی سایر دستگاه ها و اعضای محترم کمیته مربوطه و پیگری و اجرای کامل دستور العمل ها و مصوبات ابلاغی، گامهای اساسی در تحکیم و تقویت مبانی انقلاب شکوهمند اسلامی به ویژه در جوامع روستایی و عشایری بردارید.»

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید