Iranian Agriculture News Agency

تشکیل گروه‌های جهادی در آذربایجان شرقی علیه بیماری تب برفکی

جلسه هماهنگی پیشگیری از بیماری تب برفکی با حضور مدیرکل دامپزشکی استان، معاون سلامت و روسای ادارات فنی در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.

تشکیل گروه‌های جهادی در آذربایجان شرقی علیه بیماری تب برفکی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  یحیی شیری پور گفت: در این جلسه مقرر شد تا در اسرع وقت جلسه‌ای با عنوان ساماندهی میادین دام تشکیل شده و تصمیمات لازم برای ساماندهی هر چه سریع‌تر این میادین اتخاذ شود، همچنین در روزهای آتی جلسه استانی تب برفکی در استانداری برگزار خواهد شد تا هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط با این موضوع انجام شود.

مدیرکل دامپزشکی استان به تشکیل گروه‌های جهادی در تمام شهرستان‌های استان با هدف تحت پوشش قرار دادن واکسیناسیون جمعیت دامی استان علیه بیماری تب برفکی اشاره کرد و افزود: از دامداران و روستائیان درخواست داریم تا نهایت همکاری را با گروه‌های جهادی دامپزشکی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه تردد دام بین شهرها و استان‌ها منوط به دریافت مجوز حمل از اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی استان و شهرستان‌ها است، لذا دامداران عزیز حتما به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند تا از بروز و شیوع بیماری در بین دام‌های خود پیشگیری کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید