Iranian Agriculture News Agency

تجهیز اراضی شهرستان‌های مرند و جلفا به شبکه و سیستم‌های نوین آبیاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از تجهیز هزار و 500 هکتار دیگر از اراضی شهرستان‌های مرند و جلفا به شبکه وسیستم‌های نوین آبیاری در طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال‌غرب خبر داد.

تجهیز اراضی شهرستان‌های مرند و جلفا به شبکه و سیستم‌های نوین آبیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی به همراه جمعی از مدیران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از روند اجرای طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال‌غرب و آخرین وضعیت طرح انتقال آب رودخانه ارس به دشت یکانات در شهرستان‌های مرند و جلفا بازدید کرد.

در این بازدید ایرج احدزاده مدیر امور مالی و ذی‌حساب سازمان، قاسم جعفروند مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان، وحید کاظم زاده مشاور رئیس، سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان، اسماعیل الهیاری معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند و رضا عباسی مدیر جهاد کشاورزی جلفا، اکبر فتحی را همراهی کردند و در معیت نماینده مجری طرح، مشاوران و پیمانکاران طرح از نزدیک در جریان  پیشرفت پروژه قرار گرفتند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در حاشیه این بازدید درگفت‌وگو با خبرنگاران گفت: پروژه‌های شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال‌غرب کشور در شهرستان‌های مرند، جلفا و خداآفرین آذربایجان شرقی در مساحت 19 هزار هکتار اجرایی می‌شود. 

فتحی اضافه کرد: از زمان صدور ابلاغ سعی کردیم با حضور در محل پروژه‌ها نواقص را شناسایی کنیم و با تدوین برنامه زمانی و عملیاتی، پروژه‌ها را فعال کنیم. بازدیدی که امروز از پروژه‌های جلفا و مرند انجام شد نیز در همین خصوص بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با تشریح وضعیت فعلی این پروژه گفت: خوشبختانه پیمانکار پروژه با افزایش تعداد اکیب‌های کاری پیشرفت فیزیکی را در حد قابل قبول افزایش داده است. امیدواریم پروژه در مدت زمان ۶۰ روز کاری تحویل داده شود.

وی یادآور شد: با بهره‌برداری از این پروژه حدود هزار و 500 هکتار دیگر از اراضی شهرستان‌های مرند و جلفا به شبکه و سیستم‌های نوین آبیاری تجهیز خواهند شد که بر خود لازم می‌دانم از همه عوامل اجرایی پروژه و مخصوصا وزیر جهاد کشاورزی که با تغییر مجری طرح و تزریق منابع مالی از محل ردیف ملی باعث فعال شدن پروژه شدند، قدردانی کنم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم ویدیو: 22.74M | مدت زمان ویدیو: 00:03:31
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید