Iranian Agriculture News Agency

مشارکت بالا در انتخابات، نشانه انسجام ملی است

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: مشارکت بالا در انتخابات نشانه انسجام ملی و جمهوریت نظام اسلامی است.

مشارکت بالا در انتخابات، نشانه انسجام ملی است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید نجفی در جلسه کمیته ارتقاء مشارکت مردم در انتخابات، به خصوصیات انتخابات از نگاه مقام معظم رهبری که عبارتند از؛ مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای واقعی کلمه و همچنین امنیت انتخابات اشاره کرد و این چهار خصوصیت را به‌عنوان چراغ راه انتخابات پیش رو در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان عنوان کرد.

وی بیان کرد: چهار مولفه‌ای که رهبر انقلاب برای انتخابات برشمردند، خود نقشه راهی است که می‌تواند مسیر یک انتخابات پر شور را هموار کند و باعث حضور گسترده در انتخابات شود.

نجفی افزود: افزایش مشارکت در سایه روشنگری و تبیین اهمیت انتخابات برای مردم و اطلاع‌رسانی شفاف درباره دستاوردهای نظام برای شهروندان به دست می‌آید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه مشارکت حداکثری اساس و مبنای انتخابات است، گفت: تحقق جهاد تبیین، استفاده از ظرفیت گروه‌های مرجع و فضای مجازی در افزایش مشارکت مردم عزیز در انتخابات موثر است و باید به این نکته توجه کنیم که مردم، شاخص اصلی در افزایش مشارکت انتخاباتی محسوب می‌شوند که اگر بتوان اهمیت شرکت در انتخابات را برای آنان تبیین و روشنگری کرد، حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

در پایان جلسه با هم فکری و اظهار نظر اعضا جلسه، تشکیل جلسات قرارگاه جهاد تبیین و تبیین مسائل مربوط به انتخابات با تکیه بر فرامین امام راحل، مقام معظم رهبری، استفاده از ظرفیت‌های همکاران و بهره‌برداران استان در چارچوب قانون نسبت به جشن سیاسی با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای تاکید شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید