Iranian Agriculture News Agency

نقش معماری سازمانی در ارزیابی عملکرد سازمان‌ها

چهارمین جلسه کمیته دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

نقش معماری سازمانی در ارزیابی عملکرد سازمان‌ها

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در این جلسه که با موضوع طراحی معماری سازمانی و با هماهنگی گروه نوسازی و تحول اداری برگزار شد، ضرورت طراحی و اجرای معماری سازمانی را از شاخص‌های مؤثر در ارزیابی عملکرد سال 1402 دانسته و بر اهمیت این موضوع تأکید کرد.

نادر نقیلی همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در حوزه هوشمندسازی را لازم و ضروری دانست و در خصوص اهمیت دولت الکترونیک و هوشمندسازی گفت: با رویکرد دولت الکترونیک می‌توان انتظارات شفافیت شهروندان را برآورده و روابط بهتر و مستحکم‌تری با مردم و بخش خصوصی برقرار کرد.

رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و تجهیز شبکه سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه گفت: معماری سازمانی یک برنامه هوشمند در مدیریت تغییر و پویایی سازمان است که در آن مجموعه‌ای از نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های استراتژیک به کمک فرآیندها می‌آید.

 مهدی زحمتکش خاطرنشان کرد: بهبود فرآیندها، صرفه‌جویی در هزینه، زمان و ایجاد هماهنگی و یکپارچگی بین سیستم‌ها و بانک‌های اطلاعاتی سازمان، از مهم‌ترین نتایج اجرای این طرح است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید