Iranian Agriculture News Agency

دستیابی به امنیت غذایی مصداق بارز بصیرت در حوزه کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: بصیرت در حوزه کشاورزی یعنی باید بدانیم دشمن از طریق وابستگی در حوزه مواد غذایی می‌تواند بر ما سیطره پیدا کند و تلاش کنیم تا با دستیابی به امنیت غذایی وظیفه خود را در این خصوص انجام دهیم تا سیطره دشمنان را بشکنیم.

دستیابی به امنیت غذایی مصداق بارز بصیرت در حوزه کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی،  اکبر فتحی در مراسم گرامیداشت سالروز 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در نمازخانه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و با حضور پرشور مدیران و کارکنان این سازمان و ادارات تابعه برگزار می‌شد گفت: 9 دی به حق روز بصیرت نام‌گذاری شده است چرا که در برهه‌ای که دشمنان خارجی و فریب‌ خوردگان در تکاپو بودند که حتی اقدام به براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی کنند، مردم با تأسی از رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی به میدان آمده و جواب محکمی به یاوه‌گویی‌های دشمنان دادند.

وی بصیرت را یکی از موضوعات مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) قلمداد کرد و گفت: امیرالمؤمنین (ع) فرد دارای بصیرت را حائز سه ویژگی می‌دانند و می‌فرمایند: کسی دارای بصیرت است در خصوص آنچه شنیده است تحقیق، در موردآنچه دیده است، تدبر می‌کند و از عبرت‌ها درس می‌گیرد. اگر فردی این سه ویژگی را داشته باشد بصیرت دارد و در فتنه‌ها مقاوم و پایدار خواهد بود.

وی در خصوص بصیرت در حوزه کشاورزی گفت: بصیرت در این حوزه یعنی باید بدانیم دشمن از طریق وابستگی در حوزه مواد غذایی می‌تواند بر ما سیطره پیدا کند و تلاش کنیم تا با دستیابی به امنیت غذایی وظیفه خود را در این خصوص انجام دهیم تا سیطره دشمنان را بشکنیم.

فتحی در پایان سخنان خود بر حضور پرشور در انتخابات تأکید کرد و گفت: دشمن تلاش می‌کند تا با برگزاری انتخاباتی کم رونق نظام را با چالش مواجه کند اما مردم با بصیرتی که دارند باز هم نقشه دشمنان را بر آب خواهند کرد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید