Iranian Agriculture News Agency

بازرسی سازمان جهاد کشاورزی برای نظارت بر بازار در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در 23 هزار و 494 فقره بازرسی انجام‌ شده توسط بازرسان مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی از ابتدای سالجاری در حوزه مهار تورم و کنترل گران‌فروشی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیش از 827 میلیارد ریال تخلف احراز شد.

بازرسی سازمان جهاد کشاورزی برای نظارت بر بازار در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی گفت: در راستای عمل به شعار سال، مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان با برنامه‌ریزی و اکیپ بندی در کل استان از طریق بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی با گران‌فروشی، احتکار و کم فروشی برخورد کرد.

وی با تشریح عملکرد این سازمان در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی گفت: از اول فروردین 1402 تا سوم دی ماه سال جاری سه هزار و 494 فقره بازرسی توسط اکیپ‌های این سازمان انجام شده است که از این تعداد، 20 هزار و 665 فقره به احراز تخلف منجر نشد اما در دو هزار و 815 فقره بازرسی منجر به احراز تخلف شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ادامه داد: درنتیجه بازرسی‌های انجام شده 14صورت جلسه کشف کالا و ارز و قاچاق تنظیم شد، دو هزار و 605 فقره پرونده به تعزیرات ارسال، دو هزار و 290 حکم صادر شد و 315 پرونده نیز در انتظار دریافت حکم هستند.

فتحی تعداد پرونده‌های در انتظار ارسال به تعزیرات را 225 فقره عنوان کرد و گفت: ارزش ریالی تخلفات مکشوفه در بازرسی‌های انجام شده توسط این سازمان، 827 میلیارد و 293 میلیون و 37 هزار و 774 ریال است.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید