Iranian Agriculture News Agency

سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به‌عنوان دستگاه برتر در حوزه آموزش و پژوهش

از سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به‌عنوان دستگاه‌ برتر استان در حوزه آموزش و پژوهش تجلیل شد.

سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به‌عنوان دستگاه برتر در حوزه آموزش و پژوهش

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در آیین گرامی‌داشت هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از دستگاه‌های برگزیده استان آذربایجان شرقی در حوزه آموزش و پژوهش که با حضور سیدکاظم یکانی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری و حیدر فتح زاده سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و رقیه فرید مدیر آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده ‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی برگزار شده بود، از سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به‌عنوان دستگاه‌ برتر استان در حوزه آموزش و پژوهش تجلیل شد.

در این مراسم با اهدای لوحی از شهرام شفیعی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به‌عنوان دستگاه برگزیده استان آذربایجان شرقی در حوزه آموزش کارکنان تجلیل شد.

همچنین در این مراسم با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از لیلا احمدزاده رابط پژوهش سازمان در راستای عملکرد و کسب رتبه برتر در حوزه پژوهش، لیلا فرقدان احمدی رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان، نادره قاسمی و سعیدطراوتی همکاران گروه نوسازی و تحول اداری سازمان در راستای عملکرد و کسب رتبه برتر در حوزه آموزش کارکنان و وحید کاظم زاده مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در راستای عملکرد مطلوب در حوزه اطلاع رسانی در حوزه آموزش و پژوهش تقدیر شد.

 

در لوح اهدایی به شهرام شفیعی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان که به امضای حیدر فتح زاده سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان رسیده آمده است:

«هفته پژوهش و فناوری فرصت مغتنمی است که زحمات و فعالیت های همکارانی که در حوزه آموزش دستگاه های اجرایی استان فعال بوده اند و با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، در پیشبرد اهداف توسعه علم و فناوری استان، همکاری موثر و فعال داشته اند؛ ارج نهاده شود. بدین وسیله از جنابعالی که به عنون همکار آموزشی آن سازمان، در سال ۱۴۰۲، با اقدامات به موقع و موثر خود استان و سازمان را در این مسیر همراهی نموده اید تشکر و قدردانی می کنم.

امید است در سایه الطاف الهی، کماکان شاهد تداوم همکاری های موثر فی مابین نهادهای اجرایی، سیاست گذاری و برنامه ریزی آموزشی در استان باشیم.»

 

 

 

 

 

حجم ویدیو: 4.39M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید