Iranian Agriculture News Agency

آغاز طرح نظارت بر بازار شب یلدا در شهرستان بستان آباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستان آباد از آغاز طرح نظارت بر بازار شب یلدا خبر داد و گفت: هم‌زمان با فرا رسیدن آیین سنتی شب یلدا و مراجعه مردم برای خرید کالاهای مورد نظر خود برای استفاده در این شب، روند کنترل و نظارت بر فعالیت بازار بستان آباد با استفاده از گروه‌های بازرسی تشدید شده‌ است.

آغاز طرح نظارت بر بازار شب یلدا در شهرستان بستان آباد

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر منیری در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: طرح تشدید فعالیت گشت‌های نظارتی جهاد کشاورزی شهرستان بستان‌آباد با همکاری دادستان، فرمانداری، اداره صنعت، شبکه بهداشت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، اتحادیه نانوایان و بازرسین بسیجی شهرستان بستان‌آباد از تاریخ ۱۸ آذرماه آغازشده است.

وی خاطرنشان کرد: اولویت کاری بازرسان بررسی گران‌فروشی، کم‌فروشی و سالم فروشی در قنادی‌ها، فروشندگان آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار، گوشت سفید و قرمز است که مردم در این ایام به مناسبت شب یلدا بیشتر برای خرید آن به بازار مراجعه می‌کنند.

تیموری مسئول تنظیم بازار جهاد کشاورزی شهرستان بستان‌آباد گفت: این طرح با رویکرد پیشگیرانه در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، کنترل بازار و تشدید نظارت در تنظیم بازار و جلوگیری از گران‌فروشی با همکاری دستگاه‌های نظارتی از قبیل جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

شهروندان بستان‌آبادی می‌توانند در صورت مشاهده تخلف شکایت خود را در سامانه ۱۲۴ ثبت کرده تا پس از ثبت گزارش بازرسان به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید