Iranian Agriculture News Agency

آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار شب یلدا در آذربایجان شرقی

مدیر بازرسی و نظارت بـر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار شب یلدا در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سعید پورحیدر از آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا خبر داد و گفت: این طرح از ۱۸ آذر با فعالیت 24 اکیپ نظارتی در استان آغازشده و تا شب یلدا ادامه دارد.

وی افزود: در آستانه فرا رسیدن شب یلدا و نیاز مبرم بر تامین مایحتاج عمومی، در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در لزوم مهار تورم در سال جاری و ایجاد آرامش در بازار و امنیت غذایی، طرح تشدید نظارت بر مایحتاج عمومی شب یلدا در این استان اجرا می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت بـر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه این طرح در تمامی شهرستان‌های استان اجرا می‌شود، یادآور شد: به استناد تفاهم‌نامه منعقد شده وزارت جهاد کشاورزی و اتاق اصناف کشور، در شبکه عمده‌فروشی بازرسان جهاد کشاورزی و شبکه خرده‌فروشی بازرسان اصناف اقدام به نظارت در این طرح را انجام می‌دهند.

به گفته مدیر بازرسی و نظارت بـر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان، در این طرح میوه، محصولات پروتئینی و آجیل مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: نیروهای بازرسی این مدیریت با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی و ظرفیت بازرسان اتاق اصناف در خرده فروشی‌ها نسبت به اجرای عملیات بازرسی اقدام می‌کنند و گزارش آن به‌صورت روزانه در سامانه مدیریت بازرسی سیمبا به‌صورت دقیق وارد می‌شود.

پورحیدر گفت: از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم هر گونه تخلفات صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، احتکار و سایر موارد را به سامانه‌های 124 سازمان صمت یا 135 تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید