Iranian Agriculture News Agency

رونمایی از کلیپ دو زبانه روز جهانی خاک در تبریز

در مراسم گرامیداشت روز جهانی خاک مه ۱۲ آذر با شعار “خاک و آب، منشاء زندگی” با حضور مسئولین کشوری و استانی و مهمانان خارجی در تبریز برگزار شده بود از کلیپ دو زبانه روز جهانی خاک رونمایی شد.

رونمایی از کلیپ دو زبانه روز جهانی خاک در  تبریز

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  با توجه به اهمیت خاک به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر زندگی و در راستای ارج نهادن به اهمیت خاک و جلوگیری از تخریب و نابودی آن، مراسم روز جهانی خاک با شعار «خاک و آب، منشأ زندگی» توسط سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و مشارکت انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی (نمایندگی انجمن روابط عمومی‌ ایران در استان) در دانشگاه تبریز برگزار شد.

اثر تصویری «خاک و آب، منشأ زندگی» که به دو زبان انگلیسی و فارسی توسط انجمن روابط عمومی‌ ایران و سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی تولیدشده و درباره اهمیت «خاک و آب» و چالش از بین رفتن این سرمایه ارزشمند در ایران است، با استقبال مخاطبین در مراسم بزرگداشت روز جهانی خاک رونمایی شد.

این کلیپ با عنوان خاک، آغازگر زندگی؛ آب، سرچشمه حیات توسط هادی طاهرفر تدوین و صداگذاری شده و وحید کاظم زاده نویسنده متن، سهیل ساعتچیان گوینده متن، فربد فرزانه زاد اصلاح رنگ، سودا صمدپور ترجمه و ابراهیم مولایی رئیس انجمن روابط عمومی استان و روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی مجری این طرح هستند.

 

 

 

 

 

 

حجم ویدیو: 39.73M | مدت زمان ویدیو: 00:03:19
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید