Iranian Agriculture News Agency

آزادسازی 22 هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان شبستر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شبستر گفت: هم‌زمان با سومین رزمایش سراسری صیانت از کاربری اراضی کشاورزی به مناسبت گرامیداشت هفته خاک، حدود ۲۲ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.

آزادسازی 22 هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان شبستر

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، محرم آقایی با اعلام این مطلب گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، طی دو مرحله در شهرستان شبستر تعداد ۱۴۰ فقره تخریب شد.

وی ادامه داد: این تخریب‌ها با همکاری و حضور دستگاه‌های مرتبط و نیروی انتظامی و با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شبستر بابیان اینکه جهاد کشاورزی متولی تأمین امنیت غذایی مردم است که در قانون حفظ کاربری اراضی بر آن تأکید و جهاد کشاورزی مجری آن است، گفت: به‌منظور اجرای قانون با هرگونه ساخت‌وسازهای غیرمجاز در خارج از حریم شهر‌ها و طرح‌های هادی روستایی برخورد قاطع می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه همشهریان مراقب باشند که در دام زمین‌خواران و سودجویان اسیر نشوند، خاطرنشان کرد: هرگونه تخلف و تغییر کاربری‌های غیرمجاز را در این زمینه می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۳۱ و تماس با مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ گزارش دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید