Iranian Agriculture News Agency

منیری خبر داد:

آزاد سازی ۱۷ هکتار از اراضی زراعی شهرستان بستان آباد

همزمان با سومین رزمایش سراسری صیانت از کاربری اراضی کشاورزی به مناسبت گرامیداشت هفته خاک، ۱۷ هکتار از اراضی زراعی شهرستان بستان آباد آزادسازی شد.

آزاد سازی ۱۷ هکتار از اراضی زراعی شهرستان بستان آباد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مدیر جهادکشاورزی شهرستان بستان آباد با تبریک هفته جهانی خاک گفت: در پی اجرای احکام قطعی قضایی و برخورد با تخلفات در حوزه تغییر کاربری اراضی کشاورزی، با دستور دادستان تبریز طی اجرای دستور موضوع تبصره دو ماده ۱۰ و ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در اراضی کشاورزی روستای کرگان شهرستان بستان آباد، ۴۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز تخریب و قلع‌و‌قمع شد.

وی با بیان اینکه اراضی کشاورزی بستر تولید غذای شهروندان است، تاکید کرد: برای حفظ اراضی کشاورزی و تامین امنیت غذایی مردم این روند در طول سال با جدیت ادامه دارد و گامی برای حفظ قدرت تولید و مبارزه با سودجویان و زمین خواران است.

منیری با بیان اینکه به ‌منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان بستان آباد جلوگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: اراضی کشاورزی به‌عنوان ثروت و امانت جامعه برای نسل‌های آتی است و کسانی که از این ثروت و هدیه الهی استفاده می‌کنند، همواره موظف‌اند از آن به ‌طور صحیح بهره‌برداری و در حفظ و حراست از آن برای نسل‌های آینده تلاش کنند.

حجم ویدیو: 11.73M | مدت زمان ویدیو: 00:01:14
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید