Iranian Agriculture News Agency

افتتاح سومین نمایشگاه محصولات تولیدی بانوان سرپرست خانوار در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی

سومین نمایشگاه محصولات تولیدی بانوان سرپرست خانوار به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و هم‌زمان با هفته خاک در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی افتتاح شد.

افتتاح سومین نمایشگاه محصولات تولیدی بانوان سرپرست خانوار در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این نمایشگاه که حجت‌الاسلام والمسلمین مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، سیدمحمدحسن آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان، رقیه فرید مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری استان و جمعی از مدیران سازمان و ادارات تابعه نیز حضور داشتند در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردها و توانمندی‌های زنان سرپرست خانوار و کارآفرین گشایش یافت.

شهرام شفیعی با اشاره به اهمیت نقش آفرینی زنان در عرصه تولید، خصوصا زنان سرپرست خانوار گفت: در این نمایشگاه بانوان سرپرست خانوار در بیش از 40 غرفه به عرضه محصولات خود خواهند پرداخت.

وی افزود: در این نمایشگاه توانمندی‌ها و مشاغل زنان سرپرست خانوار در زمینه‌های مختلف از جمله محصولات صنایع تبدیلی مانند شیره انگور، زعفران، گیاهان دارویی، صنایع دستی مانند ممقان دوزی و عروسک بافی، محصولات باغی و زراعی، پرورش گل و گیاه، خشکبار، عرقیجات، لبنیات و حبوبات، تریکو بافی، صنایع دستی چوبی، بدلیجات و غذاهای محلی به نمایش گذاشته شده است.

شفیعی ادامه داد: این نمایشگاه از 7 تا 16 آذرماه از ساعت ۸ تا ۱۴ در سالن طبقه همکف سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی واقع در خیابان آزادی، بعد از چهارراه لاله، نرسیده به میدان جهاد برای بازدید عموم مردم و علاقه‌مندان دایر است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید