Iranian Agriculture News Agency

استفاده از ظرفیت صداوسیما در آموزش کشاورزان

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: همکاری تنگاتنگ سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و مرکز صداوسیمای استان این زمینه را ایجاد می‌کند که از ظرفیت صداوسیما در آموزش کشاورزان با توجه به گستردگی مخاطب آن استفاده شود.

استفاده از ظرفیت صداوسیما در آموزش کشاورزان

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، شهرام شفیعی در جلسه مشترک با معاونین مرکز صداوسیما آذربایجان شرقی که به‌منظور هماهنگی جهت تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی برگزار شد، گفت: همه بخش ‌ای سازمان جهاد کشاورزی برای ساخت برنامه‌های متنوع و مفید برای فعالان و بهره‌برداران بخش کشاورزی با صداوسیما همکاری می‌کنند و از همه ظرفیت‌های سازمان در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

وی بر معرفی ظرفیت‌های بخش خصوصی توانمند کشاورزی در حوزه همکاری با صداوسیما تأکید کرد و گفت: البته بخش خصوصی در این زمینه مدنظر است که با اهداف سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی هم راستا باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی بیان کرد: در طرح جهش تولید در دیمزارها یکی از مواردی که مورد توجه است، آموزش کشاورزان و بهره‌برداران است و می‌توانیم در زمینه آموزش‌هایی که نیاز به حضور در مزرعه ندارد، از ظرفیت صداوسیما استفاده کنیم چرا که جامعه مخاطبین در برنامه‌های صداوسیما بسیار بیشتر از آموزش‌های حضوری است.

وی استفاده از پژوهشگران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در برنامه‌ها مرکز صداوسیمای آذربایجان شرقی را از دیگر زمینه‌های همکاری توصیف کرد و گفت: با توجه به فعالیت مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی و مرکز تحقیقات دیم کشور در آذربایجان شرقی، پژوهشگران و متخصصان زبده و باتجربه‌ای در استان حضور دارند که می‌توان از آن‌ها در برنامه‌های تولیدی رادیو و تلویزیون استفاده کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید