Iranian Agriculture News Agency

حضور در جمع خانواده شهدا موجب شادابی روح و افزایش روحیه خدمت رسانی می‌شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی هم‌زمان با هفته بسیج با خانواده شهید مدافع امنیت حسین اجاقی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

حضور در جمع خانواده شهدا موجب شادابی روح و افزایش روحیه خدمت رسانی می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در این دیدار که حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، حسین صنوبر مدیرعامل کانون سنگر سازان بی سنگر آذربایجان شرقی و یوسف شیخ‌زاده مرند رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند بابیان اینکه فداکاری خانواده شهدا و ایثارگران سند افتخار میهن اسلامی است، گفت: امروز همه ما وظیفه‌داریم راه شهدا را ادامه دهیم.

وی بابیان اینکه خانواده شهدا باتربیت فرزندان برومندی که نثار اسلام می‌کنند حق بزرگی بر گردن انقلاب و جامعه اسلامی دارندف افزود: هفته بسیج به بسیجی شهید حسین اجاقی اختصاص دارد، شهید اجاقی بسیجی جان‌برکفی بود که دفاع از امنیت خون خود را نثار کرد و  نشان داد که جوانان معتقد و ولایی همچنان آماده دفاع از حقوق ملت و نظام در برابر اغتشاشگران، منافقان و دشمنان هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی ضمن ادای احترام به این شهید والامقام و خانواده بزرگوارش گفت: امنیت امروز ایران را مدیون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های عزیزانی هستیم  که از حریم  کشور با فداکاری و ایثار دفاع کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار خاطرنشان ساخت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و تکریم و پاسداشت خانواده شهدا جزء وظایف اصلی ما و حضور در جمع خانواده شهدا موجب شادابی روح و افزایش روحیه خدمت‌رسانی می‌شود.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس از خانواده این شهید  والامقام تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید