Iranian Agriculture News Agency

حضور پر رنگ سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی ارومیه

سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی ارومیه حضور یافت.

حضور پر رنگ سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی ارومیه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، این نمایشگاه با حضور جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی، خسرو شهبازی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی ، آیت‌الله عبادپور مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و وحید کاظم‌زاده سخنگو ، مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه افتتاح شد.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، باغبانی، نهاده‌ها، روش‌های نوین آبیاری و آبرسانی، تجهیزات گلخانه‌ای، کشاورزی دانش‌بنیان و نوآور، ابزار ملی برای حفظ آب، خاک، حیات و محیط‌زیست از ۳۰ آبان تا ۳ آذرماه ۱۴۰۲ در حال برگزاری است که سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با حضور هفت شرکت دانش‌بنیان و نمایش توانمندی‌ها و دستاوردهای بخش کشاورزی آذربایجان شرقی در این نمایشگاه حضور پررنگ و فعال دارد.

این نمایشگاه با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی برگزار خواهد شد که ۳۹ درصد شرکت‌کنندگان این نمایشگاه در حوزه ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، ۳۲ درصد در حوزه کشاورزی و نهاده‌ها، ۲۹ درصد در حوزه آبیاری و آبرسانی و تجهیزات وابسته فعالیت دارند.

همچنین ۱۵ درصد از شرکت‌های شرکت‌کننده در حوزه دانش‌بنیان و ۱۳ درصد در بخش‌های علمی و تحقیقاتی در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.

مهم‌ترین ویژگی این نمایشگاه ارائه فنّاوری‌های نوین و پیشرفت‌های برتر بخش کشاورزی به‌خصوص روش‌های کاهش مصرف آب و ارتقای بهره‌وری در بخش کشاورزی، به‌منظور جذب سرمایه‌گذار، ایجاد فضای رقابتی برای ورود به بازار‌های جدید صادراتی در داخل و خارج کشور و تبادل اطلاعات و تجربیات در فضای ارتباطی و مؤثر نمایشگاه است.

دومین رویداد ترویجی محصولات فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور نیز هم‌زمان از ۳۰ آبان ماه لغایت ۳ آذرماه ۱۴۰۲، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرستان ارومیه در استان آذربایجان غربی برگزارشده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید