Iranian Agriculture News Agency

تبریز قطب نمایشگاهی صنایع غذایی کشور

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی صنایع غذایی، تبدیلی و ماشین‌آلات با حضور معاون صنایع وزیر صمت، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی و معاون مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در تبریزافتتاح شد.

 تبریز قطب نمایشگاهی صنایع غذایی کشور

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، محمد کلامی در حاشیه افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی صنایع غذایی، تبدیلی و ماشین‌آلات در تبریز که با حضور معاون صنایع وزیر صمت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی و معاون مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شد، گفت: آذربایجان شرقی بیش از 55 درصد شیرینی و شکلات کشور را تولید می‌کند و می‌توان گفت بدون آذربایجان شرقی چیزی از صنعت شیرینی و شکلات کشور باقی نمی‌ماند.

وی ادامه داد: نمایشگاه اصلی صنایع غذایی کشور باید در تبریز باشد، چون در نمایشگاه‌هایی که در این حوزه در تهران برگزار می‌شود نیز 60 درصد غرفه‌ها متعلق به استان آذربایجان شرقی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی بیان کرد: برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی صنایع غذایی، تبدیلی و ماشین‌آلات می‌تواند زمینه‌ساز آن باشد که تبریز تبدیل به قطب اول نمایشگاهی صنایع غذایی در کشور شود.

 

 

 

 

 

حجم ویدیو: 43.28M | مدت زمان ویدیو: 00:04:17
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید