Iranian Agriculture News Agency

توسعه شبکه تعاون روستایی شهرستان سراب

شبکه تعاون روستایی شهرستان سراب با اختصاص زمین به مساحت ۳۵ هزار و ۴۱ مترمربع توسعه می‌یابد.

توسعه شبکه تعاون روستایی شهرستان سراب

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، زمینی به مساحت ۳۵ هزار و ۴۱ مترمربع در حریم شهر سراب با پیگیری‌ها و رایزنی‌های مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی اختصاص یافت.

این زمین از طرف اداره راه و شهرسازی شهرستان‌ بناب به شبکه تعاون روستایی برای احداث انبار نهاده‌های کشاورزی و دامی، ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی به‌منظور زنجیره تولید و ایجاد ارزش‌افزوده محصولات کشاورزی در حضور فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی و رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان در سفر معاون اداری و مالی سازمان تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی به سراب اختصاص یافت تا پس از انجام تشریفات اداری و اخذ سند مالکیت نسبت به فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم مطابق با الگوی کشت منطقه اقدامات لازم انجام پذیرد.

 تجمیع بخشی از فعالیت‌های اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی و همچنین شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران و زنبورداران به این محل جهت خدمت‌رسانی مناسب به اعضا و به‌روزرسانی فعالیت شرکت‌ها از اهداف دیگر این طرح است.

در ادامه‌ این بازدید، زاهد از مجتمع انبارهای سرد و سردخانه رازلیق، سایت‌های بوجاری بذور خودمصرفی کشاورزان و انبارهای توزیع نهاده‌های دامی و کشاورزی و همچنین از سالن جلسه‌ و کنفرانس در حال تکمیل بازدید و راهنمایی‌های لازم‌ انجام گرفت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید