Iranian Agriculture News Agency

برگزاری مسابقه نقاشی کودکان به مناسبت هفته جهانی خاک در تبریز

به مناسبت هفته جهانی خاک مصادف با 11 تا 17 آذرماه به همت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی مسابقه نقاشی کودکان با موضوع خاک در تبریز برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه نقاشی کودکان به مناسبت هفته جهانی خاک  در تبریز

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، با توجه به جایگاه انکارناپذیر خاک در تأمین و پایداری امنیت غذایی به مناسبت هفته جهانی خاک که امسال شعار « خاک و آب منشاء زندگی» برای آن انتخاب شده است، سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با هدف ارتقا آگاهی‌های عمومی در جامعه و ترفیع فرهنگ صیانت از خاک و آب مسابقه نقاشی کودکان برگزار می‌کند.

این مسابقه با موضوع «خاک و آب منشاء زندگی» به گروه سنی ۶-۱۵ سال اختصاص دارد و هر کودک می‌تواند تنها یک اثر با ابعاد ۳۵ در ۵۰ سانتیمتر را حداکثر تا ۲۵ آبان ماه ارسال کند. تکنیک آثار ارسالی به این مسابقه نقاشی آزاد است و محدودیتی از این حیث وجود ندارد.

کودکان عزیز می‌توانند جهت شرکت در مسابقه اصل نقاشی خود را با ذکر نام و نام خانوادگی به آدرس تبریز - خیابان آزادی - حدفاصل میدان جهاد و چهارراه لاله سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی - اداره روابط عمومی اتاق 378 کد پستی ۵۱۷۳۸۶۵۹۵۳ شماره تماس ۴۴۳۸۸۶۹ - ۰۴۱ ارسال کنند.

روز جهانی خاک با ابتکار و مدیریت بخش آب و خاک سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد (فائو) هر سال در 5 دسامبر مصادف با 14 آذرماه در سراسر جهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید