Iranian Agriculture News Agency

احد طائری به‌عنوان منتخب بسیج کشاورزی در سال 1402 برگزیده شد

احد طائری معاون مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان به‌عنوان منتخب بسیج کشاورزی جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج سال ١٤٠٢ سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا تجلیل شد.

احد طائری  به‌عنوان منتخب بسیج کشاورزی در سال 1402 برگزیده شد

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه عاشورا و رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با اهداء لوح تقدیر مشترکی به احد طائری معاون مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان از وی به‌عنوان منتخب بسیج کشاورزی جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج سال ١٤٠٢ سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا تجلیل کردند.

 در لوح تقدیر اهدایی از طرف سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده و میکائیل جمالپور رئیس دانشگاه پیام نور استان به احد طائری آمده است:

«ترقی و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی در گرو شناخت، پرورش و هدایت استعدادهای علمی در مسیر بالندگی کشور است. بدون تردید توفیق خدمت در جهت اعتلای کشور و نیل به اهداف مقدس افتخاری ستودنی و ارزشمند است. در این راستا و با عنایت به ارزیابی های انجام گرفته شده، جنابعالی درجشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج سال ١٤٠٢ سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا به عنوان منتخب بسیج کشاورزی برگزیده شده اید. ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند دوام توفیقات شما را در همه عرصه ها به ویژه در عرصه جهاد علمی از خداوند متعال خواستارم. امید است با استعانت از خداوند متعال و با تلاش و جدیت هر چه بیشتر جنابعالی و سایر بسیجیان، شاهد پیشرفت و تعالیروزافزون این مرز و بوم به ویژه در عرصه‌های علمی باشیم.»

5555

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید