Iranian Agriculture News Agency

حضور کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در راهپیمایی روز ملی استکبارستیزی

کارکنان ولایتمدار و انقلابی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و ادارات تابعه در راهپیمایی روز ملی استکبارستیزی به‌صورت پرشور حضور یافتند و سیاست‌های دوگانه حکام غربی در قبال حقوق بشر را محکوم کردند.

حضور کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در راهپیمایی روز ملی استکبارستیزی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» به‌صورت سراسری برگزار شد و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و ادارات تابعه نیز یکدل و متحد در این راهپیمایی دشمن شکن که از مسیر‌ باغ گلستان در تبریز آغاز و به سمت چهارراه شریعتی منتهی به سه راه طالقانی مقابل مصلی ادامه یافت، شرکت کردند.

در سایر شهرستان‌های استان نیز همکاران مدیریت‌های جهاد کشاورزی و ادارات تابعه در این راهپیمایی حضور گسترده و  پررنگ داشتند. مدافعان امنیت غذایی، جهادگران و سنگرسازان بی سنگر با همراه داشتن دست نوشته‌هایی با اعلام انزجار از سیاست‌های خصمانه آمریکا و رژیم صهونیستی، خواستار توقف کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط صهیونیست‌ها شدند.

کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و ادارات تابعه در راهپیمایی روز ملی مبارزه با امپریالیسم با شعارهای «مرگ بر آمریکا»،  «مرگ بر صهیونیست»، «هیهات من الذله» «آذربایجان اویاقدی انقلابا دایاقدی» و در دست داشتن پرچم‌ مقدس کشورمان به همراه پرچم‌های فلسطین و حزب الله لبنان تاکید کردند تا پیروزی نهایی فلسطین در کنار این ملت مقاوم و قهرمان خواهیم ماند.

تجمع کنندگان سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و ادارات تابعه همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی، از سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی و حقوق بشری خواستند تا سکوت خود را در قبال جنایات در غزه بشکنند و اقدامی بازدارنده در قبال این جنایات داشته باشند.

کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و ادارات تابعه  همانند مردم سراسر کشور در مراسم امروز با کودکان بی‌گناه فلسطینی که قربانی جنایات صهیونیست‌ها شده‌اند؛ ابراز همدردی کردند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی سخنران روز ۱۳ آبان در تبریز بود. در این مراسم پرچم رژیم صهیونیستی توسط مردم به آتش کشیده شد. در پایان این راهپیمایی قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم الله 13 آبان قرائت شد.

این روز بزرگ و حماسه‌ساز، هرساله یادآور طنین فریاد‌های آزادی‌خواهی و عدالت‌گستری و ظلم‌ستیزی بت‌شکن زمان خمینی کبیر، علیه استکبار و استبداد جهانی است که انقلاب دوم در تسخیر جاسوسخانۀ آمریکا و شکست هیمنۀ پوشالی آمریکای جنایتکار و تروریست‌پرور توسط دانشجویان مسلمان پیروی خط امام، نام‌گذاری شد و به‌عنوان نقطه پیوند برگ‌های زرین تاریخ آزادگی ملت بزرگ جلوه‌گر تابلوی زیبا از رشادت، بیداری، خردمندی و عقلانیت، وحدت و همدلی جلوه‌نمایی می‌کند.

 

 

 

 

 

حجم ویدیو: 33.24M | مدت زمان ویدیو: 00:02:57
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید