Iranian Agriculture News Agency

مدیران نامه امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر را سرلوحه خود قرار دهند

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: دوری از سخن چینان و چاپلوسان، ارجح دانستن رضایت خالق بر رضایت مخلوق و نیکی به مردم از مواردی است که در نامه امام علی (ع) به مالک اشتر (ره) مورد تاکید قرار گرفته است.

 مدیران نامه امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر را سرلوحه خود قرار دهند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید نجفی در جلسه شورای هماهنگی معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ضمن محکومیت جنایات رژیم سفاک صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان در غزه گفت: نامه امام علی(ع) به مالک اشتر دارای نکات بسیار کاربردی در زمینه مدیریت و فرمانروایی است و مدیران باید به این نامه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به فرمایشات امیرالمومنین (ع) در این نامه گفت: پست‌ترین انسان‌ها در دیدگاه امام علی (ع) افرادی هستند که رضایت مخلوق را بر رضایت خالق ترجیح می‌دهند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از جمله موارد مورد تاکید در آموزه های دینی را دوری از ظلم به مردم دانست و گفت: همواره باید در امورات به جای راه حل به دنبال راه حق باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی دوری از چاپلوسان شیطان صفت و سخن چینان را از دیگر موارد مدیریتی مورد تاکید در این نامه گوهربار دانست و افزود: رفتار و گفتار خداپسندانه را برای مدیران در راستای سالم سازی مجموعه یک امر ضروری است و رعایت حقوق شهروندی، نیکی به مردم و تکریم ارباب رجوع باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید