Iranian Agriculture News Agency

دشمنان نظام به جنگ نرم و رسانه‌ای روی آوردند

دوره آموزشی سواد رسانه (فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی) در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

دشمنان نظام به جنگ نرم و رسانه‌ای روی آوردند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در این دوره آموزشی که با حضور وحید کاظم زاده، مشاور رئیس سازمان و رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و جمعی کثیری از بانوان همکار سازمان برگزار شد گفت: در دنیای کنونی جنگ رسانه با ابزارهای گوناگونی همچون شبکه‌های اجتماعی، فیلم، انیمیشن و... به‌صورت نرم و در قالب استراتژی قورباغه‌ای در حالت نفوذ و تهاجم به کشورهای مورد هدف است لذا داشتن سواد رسانه و تسلط به فضای مجازی جزو ضروریات است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید نجفی در ادامه به اهداف دشمنان در جنگ رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: دشمنان این نظام بخاطر ناتوانی در جنگ سخت و نیمه سخت علیه ملت ایران به جنگ نرم و رسانه‌ای روی آوردند  در نتیجه شبانه‌روزی در ابعاد فرهنگی، دینی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و در راستای تضعیف اعتقادات و باورهای دینی مردم و القای یاس و ناامیدی در بین مردم و کوچک نشان دادن پیشرفت‌های بزرگ کشور و فرقه‌سازی و تجزیه طلبی و ترویج بی بندباری و ..... برنامه‌ریزی می‌کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در خاتمه به فرمان‌های مقام معظم رهبری در مورد اهمیت فضای مجازی و جهاد تبیین اشاره کرده و اهتمام ویژه همکاران در آن موارد را به‌عنوان افسران جنگ نرم خواستار شد.

مهسا رمضانی، مسئول اتاق خبر سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز در این دوره آموزشی در خصوص نقش سواد رسانه‌ای در موفقیت روابط عمومی عصر دیجیتال، چالش‌ها و فرصت‌های فضای مجازی در روابط عمومی، شناخت جهت گیری رسانه‌ها و استراتژی‌های خبری آن‌ها مطالبی ارائه کرد.  

دوره فوق به‌صورت آموزش ضمن خدمت با حضور و تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین مجید نجفی، وحید کاظم زاده و رمضانی و برنامه‌ریزی گروه نوسازی و تحول اداری سازمان در محل سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید