Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی:

تاثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی ارزیابی شود

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: زوال صهیونیسم یک امر قطعی است و خون پاک کودکان ، زمان این نابودی را سریع‌تر خواهد کرد.

تاثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی ارزیابی شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مجید نجفی در جلسه شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه، گفت: آنچه امروز در غزه شاهد آن هستیم بی‌شباهت به واقعه کربلا نیست که در آن اشقیاء با بی‌رحمی خون مسلمانان را بر زمین می‌ریزند و بر کودکان و زنان نیز رحم نمی‌کنند.

وی با اشاره به آیات ابتدایی سوره مبارکه اسراء گفت: زوال صهیونیسم یک امر قطعی است و این مسئله ایست که در قرآن نیز به آن اشاره‌ شده است. خون پاک کودکان معصومی که در غزه بر زمین ریخته شد، نابودی این رژیم منحوس را سریع‌تر خواهد کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: برنامه‌های فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان در حوزه‌های مختلف توسط بسیج، حوزه نمایندگی ولی‌فقیه، امور ایثارگران و دیگر بخش‌های برگزار می‌شود و در دو سال اخیر این برنامه‌ها به‌ صورت تدوین‌ شده و با زمان‌بندی اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی در قالب برنامه‌های مشارکتی، عمومی و تخصصی برگزار می‌شود افزود: اجرای مناسب برنامه‌های فرهنگی نیازمند مشارکت همه بخش‌هاست و با توجه به اهمیت این حوزه باید به‌صورت ویژه به آن نگاه کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه بر لزوم پیوست فرهنگی در طرح‌ها و پروژه‌های این سازمان تأکید کرد و گفت: اهمیتی که رهبری در خصوص جهاد تبیین به آن تأکید دارند این مسئله را ضروری می‌سازد که پیوست فرهنگی در همه اقدامات سازمان وجود داشته باشد.

شهرام شفیعی با اشاره به اهمیت اقدامات فرهنگی گفت: باید روحیه جهادی را در سازمان حفظ کنیم و برای این امر برنامه عملی داشته باشیم و رسیدن به این مهم با افزایش کمی تعداد همایش‌ها و یادواره‌ها میسر نمی‌شود.

وی بر لزوم ارزیابی تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: باید مشخص شود که برنامه‌های فرهنگی اجرا شده تا چه میزان اثرگذار بوده‌اند و براساس این ارزیابی‌ها به‌صورت مداوم مورد بازبینی و بهبود قرار گیرند.

شفیعی در پایان سخنان خود گفت: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی شهدا، جانبازان و ایثارگران زیادی را در سال‌های دفاع مقدس تقدیم نظام کرده است و با دیگر ارگان‌ها و سازمان‌ها تفاوت فاحشی در این خصوص دارد؛ بنابراین در این سازمان باید نگاه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ ایجاد شود و برای اجرایی کردن برنامه‌های فرهنگی نیز بودجه قابل قبولی اختصاص یابد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید