Iranian Agriculture News Agency

دومین جشنواره انار روستای گوو میانه برگزار شد

دومین جشنواره انار روستای گوو در بخش کاغذکنان شهرستان میانه با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری، توانمندی‌های کاغذکنان و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی در روستای هدف گردشگری گوو برگزار شد.

دومین جشنواره انار روستای گوو میانه برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میانه در این جشنواره، هدف از برگزاری جشنواره انار را گامی در راستای جذب گردشگر و سرمایه‌گذار عنوان کرد.

فرید قشلاقی اظهار کرد: معرفی توانمندی‌های شهرستان با برگزاری جشنواره‌هایی مثل جشنواره انار، سبب محرومیت زدایی است، زیرا با جذب سرمایه‌گذار و گردشگر، درآمدزایی داشته و امکاناتی ایجاد می‌شود که به رفع محرومیت کمک می‌کند.

وی از پروژه در حال اجرای مهمان سرای روستای گوو خبر داد و افزود: با اتمام این پروژه میهمانان بخش به ویژه روستای گوو می‌توانند سفر یک روزه خود را تبدیل به سفری چند روزه کنند که این موضوع نیز به درآمدزایی بیشتر در منطقه کمک می‌کند.

قشلاقی بحث همدلی، وفاق، شناخت مردم از یکدیگر سبک زندگی، فرهنگ، نوع غذا و آداب و رسوم را از اهداف برگزاری چنین جشنواره‌هایی عنوان کرد.

وی گفت: کاغذکنان، بخشی بکر و بدون دستکاری در طبیعت بوده و دارای فضای حفاظت شده، حیات وحش، منابع طبیعی و زیبایی‌های طبیعی و مکانی مناسب برای گردشگری و سرمایه گذاری است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجم ویدیو: 65.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید