Iranian Agriculture News Agency

دستیابی به بهره‌وری در بخش کشاورزی با همراهی سازمان نظام مهندسی کشاورزی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی گفت: دستیابی به بهره‌وری در بخش کشاورزی با همراهی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و تشکل‌های بخش خصوصی میسر می‌شود.

دستیابی به بهره‌وری در بخش کشاورزی با همراهی سازمان نظام مهندسی کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، رضا انوری در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مسئولین دفاتر شهرستان‌ها که در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع شهید کسایی تبریز برگزار شد، با تأکید بر تعامل بیش‌ازپیش مسئولین دفاتر با دستگاه‌های اجرایی به خصوص مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در جهت پیشبرد اهداف مشترک افزود: همراهی این سازمان با تشکل‌های بخش کشاورزی ازجمله تعاونی‌های تولید، اتحادیه‌ها، نظام صنفی می‌تواند در افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی تأثیرگذار باشد.

وی در ادامه خواستار تسلط کامل به قوانین، دستورالعمل‌ها و ضوابط نسبت به ارائه خدمات به اعضاء و بهره‌برداران شد و گفت: با نظارت دقیق و کامل به فعالیت مراکز و شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی و نحوه اخذ تعرفه‌های خدمات فنی و مهندسی می‌توان از وقوع تخلفات احتمالی پیشگیری کرد.

انوری همچنین به تعامل بیشتر با ارباب‌رجوع اشاره کرد و گفت: تکریم ارباب‌رجوع و رسیدگی به مشکلات بهره‌برداران و راهنمایی و مشاوره از اولویت کاری سازمان هست.

رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی افزود: به‌منظور عدالت در ارجاع کار و همچنین نظارت بر تعرفه‌های اخذشده از سوی بهره‌برداران و کنترل آمار، تمامی امورات از طریق سامانه ارجاع کار سانکا انجام می‌پذیرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید