Iranian Agriculture News Agency

تجلیل معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی

معاون هماهنگی امور عمرانی آذربایجان شرقی با اهداء لوحی از همکاری رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی برای حضور مطلوب تولیدکنندگان روستایی و عشایری استان در پنجمین دوره نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستایی و عشایری کشور تجلیل کرد.

تجلیل معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در لوح اهدائی جبارعلی ذاکری به اکبر فتحی آمده است:

«ارتقای توان اقتصادی توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در روستاها و بهبود معیشت روستائیان عزیز به عنوان راهبرد اساسی دولت مردمی سیزدهم در ارتباط با روستاهاست. روستا آباد به عنوان یک رویداد بزرگ ملی برای نشان دادن توان اقتصادی روستاهای کشور به همت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و استانداریهای سراسر کشور از ۱۲ لغایت ۱۸ مهرماه در تهران برگزار گردید و بحمدالله مورد استقبال چشمگیر مردم قرار گرفت.

بر این اساس از حمایتها و زحمات ارزشمند جنابعالی و مجموعه تحت مدیریت در تمهید مقدمات و مساعدت برای حضور مطلوب تولید کنندگان روستایی و عشایری استان در پنجمین دوره نمایشگاه توانمندیها و ظرفیتهای روستایی و عشایری کشور تقدیر به عمل می آید. مزید توفیقات جنابعالی را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت گزاری به مردم شریف استان و بویژه روستائیان عزیز از درگاه خداوند متعال خواهانم.»

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید