Iranian Agriculture News Agency

حرکت در مرزهای دانش و حل مسائل جامعه را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز با اشاره به تدوین برنامه راهبردی این دانشگاه و تصویب آن در هیأت امنا خاطرنشان کرد: شاخص‌های کمی و کیفی گواه هستند که دانشگاه در مسیر عمل به برنامه‌ راهبردی خود در حال حرکت است.

حرکت در مرزهای دانش  و حل مسائل جامعه را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، جلال شیری در دومین کنگره ملی بیماری‌های انگلی دام و انگل‌های مشترک انسان و حیوان در تبریز گفت: در این راه بیانات رهبر معظم انقلاب را در خصوص حرکت در مرزهای دانش و حل مسائل جامعه را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و برگزاری کنگره با موضوع بیماری‌های انگلی دام و انگل‌های مشترک بین انسان و حیوان مصداق حل مسائل جامعه است.

وی بیان کرد: در حال حاضر بالغ‌بر ۲۰ هزار دانشجو و ۸۰۰ عضو هیأت علمی در دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های مختلف دانشگاه تبریز مشغول به فعالیت هستند و سهم بزرگی از پیشرفت و توسعه علمی کشور را برعهده دارند.

وی ادامه داد: در طول دو سال اخیر خبرهای بسیار خوبی در خصوص جایگاه علمی دانشگاه تبریز منتشر شده است، به‌ طوری که در نظام رتبه‌بندی شانگهای موفق شدیم صعود بی نظیر ۲۰۰ پله‌ای، در نظام رتبه‌بندی تایمز صعود ۱۰۰ پله‌ای و در بخش پژوهش نیز صعود ۳۵۰ پله‌ای را کسب کنیم که این موفقیت‌ها در سایه همت و تلاش اساتید، دانشجویان و کارکنان رقم خورده است.

وی خطاب به دانشجویان حاضر در این کنگره نیز توضیح داد: از شما دانشجویان عزیز می‌خواهم این کنگره‌ ملی را که اساتید برجسته‌ دامپزشکی نیز حضور دارند، غنیمت شمارید و دست در دست هم دهیم تا دانشگاه را در نیل به این دو هدف بزرگ موفق شویم.

وی تأکید کرد: امیدواریم این رویداد مهم در راستای رسیدن به هدف حرکت در مرزهای علم و حل مسائل جامعه و کمک به رشد حرکت پرنشاط علمی و پژوهشی دانشگاه مثمر ثمر باشد.‌

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید