Iranian Agriculture News Agency

همکاری فرماندهی انتظامی و سازمان جهاد کشاورزی در تنظیم بازار و حفظ کاربری اراضی کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در دیدار با فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از همکاری این فرماندهی در حوزه تنظیم بازار و حفظ کاربری اراضی کشاورزی قدردانی کرد.

همکاری فرماندهی انتظامی و سازمان جهاد کشاورزی در تنظیم بازار و حفظ کاربری اراضی کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در دیدار با سردار علی محمدی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور معاونین و مدیران ادارات تابعه انجام شده بود از همکاری فراجا در انجام مأموریت‌های وزارت جهاد کشاورزی از قبیل تنظیم بازار و حفظ کاربری اراضی کشاورزی تقدیر کرد. 

فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در این دیدار گفت: وظایف فرماندهی انتظامی به‌گونه‌ای است که تقریباً با تمام ارگان‌ها در ارتباط است و این ارتباط به هر میزان که با برنامه‌تر، صمیمانه‌تر و مستحکم‌تر باشد، نتایج بهتری خواهد داشت.

سردار محمدی افزود: بعد از تشکیل یگان‌های حفاظت در وزارت جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری و وزارت مسکن، اقدامات منسجم‌تر و با اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی پیگیری شد اما نیاز است که این یگان‌ها بیشتر تقویت شود.

وی گفت: فرماندهی انتظامی در همه مأموریت‌های جهاد کشاورزی در کنار این سازمان خواهد بود و پیشنهاد می‌کنیم در برخی موارد مانند تغییر کاربری اراضی کشاورزی، قبل از اینکه برخی تخلفات رخ دهد از وقوع آن‌ها پیشگیری کنیم.

فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی اقدامات این فرماندهی را در حوزه مبارزه با قاچاق تأثیرگذار توصیف کرد و افزود: البته نیاز است که توجه بیشتری به این حوزه شود. همکاری تنگاتنگ فرماندهی انتظامی و سازمان جهاد کشاورزی می‌تواند نتیجه بسیار خوبی در این حوزه داشته باشد.

در پایان این دیدار به‌پاس قدردانی از همکاری‌ها و تلاش‌های فرماندهی انتظامی استان با اهدای لوح تقدیری توسط رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از سردار محمدی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی و همکاران ایشان تجلیل شد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید