Iranian Agriculture News Agency

شروع به کار کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی شهرستان مراغه

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان مراغه از شروع به کار کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی شهرستان مراغه خبر داد.

شروع به کار کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی شهرستان مراغه

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، جلالیان بیان کرد: کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی شهرستان مراغه متشکل از هفت ارگان و به ریاست مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مراغه و دبیری تعاون روستایی با تشکیل اولین جلسه در محل سالن اجتماعات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراغه آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: اولین جلسه کمیسیون با دستور گزارش آخرین وضعیت استقرار ساختار جدید به‌منظور تغییر ساختار نظام صنفی کشاورزی به اتاق اصناف کشاورزی و اخذ مصوبه برای برگزاری انتخابات اتحادیه‌های اتاق اصناف کشاورزی شهرستان با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد.

جلالیان افزود: اتحادیه‌های اتاق اصناف کشاورزی شهرستان مراغه در هفت رشته طیور، دامداری، باغبانی، زراعت، خدمات مکانیزاسیون، صنایع تبدیلی و مرتع و جنگلداری در قالب دو اتحادیه با عضویت رشته‌های همگن با لحاظ حدنصاب پروانه‌های صادره در هر رشته تشکیل خواهد شد.

جلالیان همچنین به نقش اصلی اتاق اصناف کشاورزی در هویت بخشی به بخش کشاورزی و بررسی و حل مشکلات کشاورزی شهرستان اشاره‌کرده و گفت: با عنایت به اهمیت مبحث آشنایی با علوم روز در بخش کشاورز، آموزش و ترویج اعضای اتحادیه‌های اتاق اصناف از وظایف اصلی این ارگان محسوب می‌شود.

رئیس تعاون روستایی شهرستان مراغه از تشکیل اتحادیه‌های اتاق اصناف این شهرستان در قالب اتحادیه تولیدات گیاهی با رشته‌های زیرمجموعه باغبانی، زراعت و منابع طبیعی و اتحادیه امور دام با زیرمجموعه رشته‌های دامداری، شیلات و صنایع غذایی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید