Iranian Agriculture News Agency

رئیس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی:

همکاری با بخش خصوصی با هدف رفع نیازمندی‌های فنآورانه شرکت‌ها از اولویت‌های اصلی پژوهشگاه است

اعضای شورای مدیران پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی در راس هیاتی به همراه رئیس و معاونین پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی که به منظور تشکیل جلسه، بررسی فعالیتها و بازدید از پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی به تبریز سفرکرده بودند از هلدینگ شیرین وطن بازدید کردند.

همکاری با بخش خصوصی با هدف رفع نیازمندی‌های فنآورانه شرکت‌ها از اولویت‌های اصلی پژوهشگاه است

  به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، غلامرضا صالحی جوزانی رئیس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی ضمن معرفی مختصر پژوهشگاه و توانمندی‌های آن در رفع مشکلات و بهبود ارزش غذایی صنعت شیرینی و شکلات به معرفی همکاران پرداخت و با اشاره به محوریت صنایع غذایی پژوهشکده بیوتکنولوژی تبریز و تعهد و تخصص محمدامین حجازی رئیس این پژوهشکده، توانمندی پژوهشگاه را در کمک به شرکت‌های صنایع غذایی بسیار بالا دانست و بر اهمیت کنونی رفع مشکلات بخش اجرا توسط پژوهشگاه تاکید کرد.

بازدید از خط تولید و آزمایشگاه کنترل کیفیت شکلات و کیک اسفنجی شرکت شیرین وطن از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

رئیس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی در پایان این بازدید دستور تشکیل جلسات تخصصی و انعقاد قرارداد با موضوعات اولویت‌دار فناوری با شرکت شیرین وطن را به پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی ابلاغ کرد.

در ابتدای این بازدید خلیل وطن دوست سهامدار و رئیس هیات مدیره هلدینگ شیرین وطن گزارش باسطی از فعالیت‌های شرکت ارائه کرد.

صنایع غذایی شیرین وطن در سال 1381 در فضایی به وسعت بالغ‌بر 100 هزار مترمربع با استفاده از مدرن‌ترین تکنولوژی‌های تولید در تبریز شروع به کار کرده است. فعالیت چشم‌گیر هیات مدیره و بهره‌گیری از متخصصین این صنعت، روند روبه رشد و توسعه این شرکت را سریع‌تر کرده به طوریکه در حال حاضر جزء برترین شرکت‌های صنایع غذایی کشور بوده و سبد غذایی خود را در تمامی زمینه‌های شیرینی و شکلات بسط و توسعه داده و در این راستای خطوط تولید پشمک، شکلات، تافی، ویفر، پتی بور، چوب شور به‌صورت تمام اتوماتیک به خطوط در حال کار اضافه شده و جزء شرکت‌های برتر کشور از لحاظ سبد کامل محصولات شیرینی و شکلات است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید