Iranian Agriculture News Agency

رئیس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی:

همکاری مشترک و تعامل با دیگر موسسات تحقیقات کشاورزی و دانش‌بنیان اساس کار پژوهشگاه

دومین جلسه شورای پژوهشی و مدیران پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی در پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی واقع در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

همکاری مشترک و تعامل با دیگر موسسات تحقیقات کشاورزی و دانش‌بنیان اساس کار پژوهشگاه

به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی، در جریان این نشست که با حضور هیات رئیسه، روسای پژوهشکده‌های تخصصی، روسای بخش‌های تحقیقاتی و مدیران ستادی پژوهشگاه و در ادامه سلسله جلسات این شورا در مناطق سه گانه پژوهشگاه انجام شد، ابتدا بحث و تبادل نظر پیرامون شیوه جدید تهیه گزارش نهایی پروژه‌های تحقیقاتی پژوهشگاه و نحوه تعامل با دیگر موسسات تحقیقاتی سازمان تات با هدف انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک و دارای اولویت انجام شد و همچنین گزارش پیشرفت اجرای برنامه‌های پژوهشی و فناوری بخش‌های تحقیقاتی در پژوهشکده‌های تخصصی ارائه و در خصوص میزان پیشرفت و چالش‌های اجرایی آن‌ها بحث، گفت‌وگو و تصمیم‌گیری شد.

در ادامه گزارش فعالیت‌های گذشته، جاری و آینده پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی ارائه شد و مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت. محمدامین حجازی رئیس پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی گزارش مبسوطی از پروژه‌های در حال اجرای این پژوهشکده ارائه کرد.

رئیس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی نیز در جریان این نشست با تاکید بر اهمیت پروژه‌های تحقیقاتی کاربردی و مشکل محور بر اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مشترک با دیگر موسسات تحقیقاتی به‌منظور استفاده از امکانات دیگر دستگاه‌ها تاکید و از آمادگی کامل پژوهشگاه برای هرگونه تعامل با این موسسات خبر داد. همچنین وی به اجرای برنامه‌های مصوب بخش‌ها و مناطق، اجرای طرح‌های اولویت‌دار و ارتباط با بخش خصوصی تاکید کرد.

غلامرضا صالحی جوزانی هدف از برگزاری این گونه نشست‌ها را آشنایی هرچه بیشتر مدیران پژوهشگاه با پژوهشکده‌های مناطق وابسته و حل و بررسی مشکلات این پژوهشکده‌ها با توجه به بعد مسافت آن‌ها از ستاد عنوان کرد.

برگزاری نشست مشترک مدیران امور اداری و پشتیبانی، حراست، بودجه و روابط عمومی با کارکنان شاغل و بازنشسته پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی به‌منظور پاسخگویی به ابهامات و مشکلات پرسنلی، بازدید مدیران از بخش‌های مختلف این پژوهشکده و برخی از کارخانجات صنایع غذایی استان از دیگر برنامه‌های این نشست دو روزه است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید