Iranian Agriculture News Agency

نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی صنایع غذایی، تبدیلی و ماشین‌آلات در تبریز برگزار می‌شود

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی صنایع غذایی، تبدیلی و ماشین‌آلات مربوطه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی صنایع غذایی، تبدیلی و ماشین‌آلات در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  مجری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی، تبدیلی و ماشین‌آلات تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: این نمایشگاه از ۲۵ تا ۲۸ آبان‌ماه در سالن‌های پروین اعتصامی و آذربایجان برگزار خواهد شد و هم‌زمان در سالن شهریار نیز نمایشگاه تخصصی قهوه و چایی و نوشیدنی برگزار خواهد شد.

شهرام حسین نژاد دانشور ادامه داد: امسال در این نمایشگاه حدود 250 شرکت معتبر از ۱۰ استان کشور حضور پیدا می‌کنند و از کشورهای ژاپن، ترکیه و چین نیز غرفه‌هایی در این نمایشگاه برای اولین بار شرکت کرده‌اند.

مجری نمایشگاه صنایع غذایی تبریز ادامه داد: در این نمایشگاه هم شرکت‌های تولیدکننده محصولات غذایی و تبدیلی و هم ماشین سازان و صنایع وابسته صنایع غذایی حضوری فعال خواهند داشت .

دانشور در ادامه به تبلیغات گسترده این نمایشگاه در کشورهای منطقه و بازارهای هدف اشاره کرده و افزود: در جهت تبلیغات این نمایشگاه، ضمن اینکه با همیاری سازمان جهاد کشاورزی استان، صنعت و معدن و تجارت استان، اتاق بازرگانی تبریز، انجمن صنایع غذایی و سایر نهادها تبلیغات داخلی انجام شده است و در حال انجام نیز است، در جهت دعوت از تجار و بازرگانان کشورهای دیگر نیز در کشورهای امارات، عراق و روسیه با اعزام نیروهای لازمه و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی این کشورها تبلیغات گسترده‌ای انجام گرفته و در نظر داریم برای کردستان عراق نیز تیمی اعزام شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید