Iranian Agriculture News Agency

غزه در سایه محاصره ظالمانه

سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با محکوم کردن جنایات جنگی رژیم اشغال‌گر قدس علیه مردم فلسطین در غزه، از سازمان ملل و جامعه جهانی خواست فورا برای متوقف کردن تجاوزات صهیونیست‌ها اقدام جدی کند.

غزه در سایه محاصره ظالمانه

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در این بیانیه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و کشتار سیستماتیک مردم فلسطین توسط این رژیم در نوار غزه را محکوم کرده است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

 

«أُذِنَ لِلَّذِینَ یقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّه عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ  (۳۹،حج)

به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست.

سالیان زیادیست که صهیونیست‌ها، فلسطین غصب ‌شده را به پایگاه تروریسم تبدیل کرده‌اند. چرا که اسرائیل نه یک کشور، بلکه یک پادگان تروریستی علیه ملّت فلسطین و دیگر ملّت های مسلمان است و به درستی که مبارزه با این رژیم سفّاک، مبارزه با ظلم، جنایت و وحشی‌گری است؛ بی شک رشد نیروهای مقاومت در حسّاس‌ترین مناطق اسلامی، افزایش توانایی‌های دفاعی و هجومی آنان، خودآگاهی، انگیزه و امید در ملّتهای مسلمان، گرایش به شعارهای اسلامی و قرآنی، رشد علمی، استقلال‌طلبی و خوداتّکائی در ملّتها، نشانه‌های مبارکی است که آینده‌ بهتر را نوید می دهد.

هم‌افزایی مسلمین بر محور قدس شریف، کابوس دشمن صهیونیست و حامیان آمریکایی و اروپایی آن است. طرح ناکام معامله‌ قرن و سپس تلاش برای عادی‌سازی روابط چند دولت ضعیف عربی با رژیم غاصب، تلاشهای مذبوحانه برای فرار از آن کابوس است و این نشان دهنده آن است که حرکت نزولی و رو به زوالِ رژیم دشمن صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت پر واضح است که همه دولتمردان، روشنفکران، عالمان دینی، احزاب و گروه‌ها، جوانان غیور و دیگر اقشار مردم، باید جایگاه خود در این حرکت سراسری را بیابند و نقش تاریخی خود را ایفا کنند.

باید گفت تداوم حملات غیرانسانی رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان در نوار غزه در روزهای اخیر جنایت جنگی محسوب می‌شود و محاصره طولانی مدتی که علیه غزه تحمیل شده بحران‌های انسانی شدیدی را بر این منطقه تحمیل کرده و فلسطینیان ساکن غزه از این شرایط ضد بشری رنج می‌برند. همین مسئله انگیزه و اراده آنها را برای رسیدن به آزادی و عدالت و شکستن محاصره را افزایش می‌دهد.

تجاوزات اخیر رژیم اشغالگر به غزه منجر به آوارگی اجباری ده‌ها هزار فلسطینی در غزه شده است. قطع برق نوار غزه تاثیر وحشتناکی بر مراکز بهداشتی و درمانی و زیرساخت‌های پزشکی غزه داشته و این مسئله در سایه محاصره سنگینی که علیه این منطقه وجود دارد یک تهدید خطرناک برای زندگی تعداد بی‌شماری فلسطینی است؛ هدف قراردادن بیمارستان‌ها، آمبولانس‌ها و خبرنگاران توسط اشغالگران نقض قوانین بین‌المللی بوده و پیامدهای خطرناکی دارد. به ویژه اینکه غزه در سایه محاصره ظالمانه فاقد امکانات لازم برای مقابله با پیامدهای این بحران انسانی است. تجاوزات رژیم اشغالگر به اماکن مقدس قدس نیز یک شکل دیگر از اقدامات تحریک آمیز این رژیم است که توسط کابینه افراطی آن انجام می‌شود و هرچه سریعتر باید این تجاوزات متوقف گردد.

سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به نمایندگی از بهره برداران و کشاورزان استان همپای دیگر اقشار، ضمن اعلام همبستگی خود با ملت مظلوم فلسطین، جنایات عظیم رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم نموده و از مجموعه‌های مرتبط در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خصوصاً وزارت امور خارجه، پیگیری محکومیت بین‌المللی این رژیم منحوس و کمک به ملت مظلوم فلسطین از مجاری قابل پیگیری را خواستار است و همچنین با محکومیت شدید اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در هدف قراردادن ملت مظلوم و بی پناه فلسطین بویژه ده‌ها کودک عزیز و بانوی بی‌دفاع ، همدستی و همراهی برخی کشورها با رژیم صهیونیستی در تجاوز به فلسطینیان را محکوم و تاکید دارد از نظر ما جامعه بین‌المللی در محاکمه رژیم اشغالگر صهیونیستی به خاطر جنایات این رژیم علیه فلسطینیان، شکست خورده و مصونیتی که این جامعه برای صهیونیست‌ها ایجاد کرده دلیل وضعیت کنونی در فلسطین است لذا جامعه بین‌المللی و سازمان ملل بایستی به وظایف ذاتی خود در این خصوص عمل نموده فورا اقدامات لازم را برای تحت فشار قرار دادن رژیم اشغالگر صهیونیستی جهت توقف جنایات خود علیه غزه انجام داده و به آوارگی اجباری فلسطینیان پایان دهند.

این سازمان با دیگر با اعلام حمایت از مقاومت فلسطینیان در برابر دشمن اشغالگر اعلام می کند این وظیفه مردم آزاده و همه وجدان‌های بیدار در سراسر جهان است که تلاش‌های خود را برای توقف فوری این تجاوزات صهیونیست‌ها و حمایت از مردم فلسطین و تضمین حقوق آنها در دستیابی به آزادی و استقلال و از همه مهمتر حق بازگشت، تعیین سرنوشت و تشکیل کشور مستقل فلسطینی تقویت کنند.

 

سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی»

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید