Iranian Agriculture News Agency

لزوم رفع موانع و بهبود معیشت کارکنان دامپزشکی

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

لزوم رفع موانع و بهبود معیشت کارکنان دامپزشکی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در این دیدار که در محل دفتر ارتباطات مردمی یوسف داودی در سراب انجام شد، یحیی شیری پور با تبریک آغاز هفته دامپزشکی، با اشاره به اهمیت و وسعت فعالیت‌های دامپزشکی استان درزمینهٔ های مختلف خواستار حمایت بیش‌ازپیش نمایندگان و مسئولین استان از مجموعه دامپزشکی شد.

مدیرکل دامپزشکی استان بابیان اینکه تأمین بهداشت و سلامت فرآورده‌های خام دامی و حفظ و حراست از سرمایه‌های دامی از اهم وظایف دامپزشکی است، بعد مسافت زیاد، کمبود نیرو، سختی کار، وضعیت معیشتی نامطلوب کارکنان دامپزشکی را  از چالش‌های پیش روی دامپزشکی عنوان کرد.

در این دیدار نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به همگام بودن مجلس با ارائه‌های طرح‌های رفاهی پیشنهادی از سوی سازمان دامپزشکی، تبیین سختی فعالیت‌های دامپزشکی را باعث آشنایی و درک صحیح مسئولان از وظایف دامپزشکی دانست و هم‌افزایی مجلس و مسئولان دامپزشکی را زمینه‌ساز ارتقاء جایگاه دامپزشکی عنوان کرد.

داودی افزود: با توجه به اهمیت دامپزشکی درزمینهٔ بهداشت و سلامت جامعه و همچنین کنترل و پیشگیری از بیماری دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، مجلس همواره آماده همکاری‌های لازم با طرح‌های مربوط به رفع موانع و بهبود معیشت کارکنان دامپزشکی است. 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید