Iranian Agriculture News Agency

برگزاری برنامه‌های آموزشی ترویجی آشنایی با بیماری‌های زئونوز در بناب

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب از برگزاری برنامه‌های آموزشی ترویجی با موضوع آشنایی با بیماری‌های زئونوز با محوریت تب مالت، حیوان گزیدگی و هاری و سیاه زخم ( شاربن) در این شهرستان خبر داد.

برگزاری برنامه‌های آموزشی ترویجی آشنایی با بیماری‌های زئونوز در بناب

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  روح اله خیری بنا به ضرورت اطلاع رسانی و آموزش روستاییان به ویژه عشایر شهرستان بناب، با تاکید بر همکاری اداره دامپزشکی شهرستان و شرکت تعاونی عشایر از این نهادها خواست نسبت به برگزاری دوره‌های ترویجی در خصوص آشنایی با بیماری‌های زئونوز مساعدت کنند.

وی افزود: در این راستا هم‌زمان با روز دامپزشک و روز روستا و عشایر، اداره ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بناب با همکاری اداره دامپزشکی و شرکت تعاونی عشایر در روستای خانه برق قدیم برای خانواده‌های عشایر این روستا دوره ترویجی مذکور را برگزار کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب با اشاره به همکاری اداره دامپزشکی افزود: در این دوره رئیس اداره دامپزشکی شهرستان در خصوص تمام بیماری‌های زئونوز با محوریت تب مالت، حیوان گزیدگی و هاری و سیاه زخم ( شاربن) توضیحات لازم را بیان کرده و از خانواده‌های عشایر خواست مسائل بهداشتی در این زمینه را رعایت کنند تا شاهد کاهش بیماری‌های مذکور باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید